ח"כ אורי מקלב מזהיר: "התחושה הקשה מהממשלה התקהתה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אורי מקלב מזהיר: "התחושה הקשה מהממשלה התקהתה"

ח"כ אורי מקלב לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני חושב שהתחושה הקשה מהממשלה הזאת התקהתה. יש לנו פוטנציאל של תשעה מנדטים, וזה צריך להביא זה הגידול שבציבור שלנו. יש לנו משימות ויעדים ואני רוצה להגיע לזה" | "ניצחון של גוש הימין זה לא בלחיצת כפתור, צריך הרבה השתדלות והרבה תפילה"

צילום: פלאש 90
8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on הכלה? צה"ל הגיב לשיגורים לעבר מירון בשני טילים בלבד

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורי מקלב, יהדות התורה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "בשנים האחרונות אנחנו מגישים את הרשימות מוקדם. מקווים שהמזל יהיה טוב ומאחלים ברכה והצלחה. אני חושב שהתחושה הקשה מהממשלה הזאת התקהתה. יש לנו פוטנציאל של תשעה מנדטים, וזה צריך להביא זה הגידול שבציבור שלנו. יש לנו משימות ויעדים ואני רוצה להגיע לזה"

"בכל המפלגות עושים פעולות כדי לדאוג למצביעים שלהם. אצלנו זה גם אידאל, אנשים שקצת פותחים את הראש הם יכולים לראות את זה, אפילו חילוניים צריכים להצביע לנו. ניצחון של גוש הימין זה לא בלחיצת כפתור, צריך הרבה השתדלות והרבה תפילה. זה לא משהו שעלול להיות, אנחנו כבר בתוך הסכנה. המלחמה שלנו על החינוך נמצאת בסעיפי ההסכם הקואליציוני, אבל בשנים האחרונות בעיית החינוך הפכה לקיצונית כמו גם בעיית הדיור"

"עברנו בוועדת הערעור על ביטול העיר שפיר. ניכור והתעלמות מצרכי הציבור החרדי, גזל כבשת הרש עשוי להיות סכנה גדולה. תקציב 2023 היה מונח כבר על שולחן הכנסת, היה בו קיצוץ רציני בתקציבי החינוך החרדי – הם היו כפסע מהעברה של זה. הגזירות של בנט היו מכוונות אלינו. ברוך ה הדמויות והמפלגות הללו שילמו את המחיר"



0 תגובות